اس ام اس غمگین جدید
صفحه اصلي تماس با ما عناوين مطالب پروفايل
نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس و عکس و آدرس sms-axs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا تا خرخره پر از دلتنگی ام مرسی دیگر میل ندارم   &&&
::
مراقب باش
پشت هرتوپ كودكی
وپشت هرخاطره اشكی می اید   &&&
::
اینقدر تنها شده ام ک حتی حال یاد تو افتادنو هم ندارم   &&&
::
مثل عکس مهتاب که افتاده ذرآب دردلم هستی وبین من وتو فاصله هاست    &&&
::
آنقـــدر حِسم را کشته اند آدم ها
که سیب سرخ هم
حوایی ام نمی کند   &&&
::
چه غریب ماندی ای دل ، نه غمی ، نه غمگساری
نه به انتظار یاری ، نه ز یار انتظاری
غم اگر به کوه گویم بگریزد و بریزد
که دگر بدین گرانی نتوان کشید باری   &&&
::
آنقدر ازهم دوریم که وقتی من به شب میرسم تو از سحر هم گذشته ای! نمیبخشم زمین را که اینگونه ناجوانمردانه میچرخد    &&&
::
هوای دونفره
نه ابر می خواهد
نه باران..
کافیست حواسمان به هم باشد   &&&
تنهایی اونجاش درد داره که روز تولدتو یادش رفته باشه و خودت و بادلیلای بی منطق گول بزنی.تنهایی اونوقتی سخته که بعد5سال بشنوی مهم تراز تولد تو تو زندگیش داره و بیکار نیست که یادش بمونه.تنهایی وقتی ادم و میسوزونه که با همه ی اینا...بازم دوسش داری و دلتنگشی.    &&&
::
غریبه ها که هیچ . .
دوستان هم گاهی به اندازه ی دو سه خط بیشتر  حوصله ات را ندارند   &&&
::
گاهی آنقدر دلتنگ میشوی که اگر خودش بفهمد از نبودش خجالت می کشد    &&&
::
دستهایت رابازکنی..باز هم بسویت خواهم امد ...
من این دست هارا درکنارم ندارم...درواقعیت ندارم
وامابازهم درخیال من
انجاست که من به این دستها میپیوندم.   &&&
::
حقیقت چه تلخه چه تلخه شکستن
حقیقت همینه،که رفتی تو بی من   &&&
آهـای تو که تحملش را نداری
گوش هایت را بگیر.
میخواهم بگویم من خروار خروار..دریا دریا..دنـیا دنـیا
دوستش دارم   &&&
::
چشم های زیبایی داشت.
تصویر چشمانش جلویم نیست..ولی براحتی میتوانم انهارا به تصویر بکشم..چشمهایش را ندارم.ولی تصویرشان را دارم..
وباز هم در خیال من   &&&
::
اگر خیلی مهربان باشد
تا می کند!
ولی اغلب مچاله می کند آدم را روزگار   &&&
::
در قمار چشمای تو دیگر چیزی برای باختن نمانده است
صلاحم خیلی دلتنگتم

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: |اس ام اس اس ام اس smsغمگين, SMS اس ام اس smsغمگين, دانلود اس ام اس اس ام اس smsغمگين, اس ام اس جديد اس ام اس smsغمگين, تازه ترين اس ام اس اس ام اس smsغمگين, اس ام اس مناسبت اس ام اس smsغمگين, اس ام اس جديد اس ام اس smsغمگين, سئس اس ام اس smsغمگين, دانلود اس ام اس smsغمگين, دانلود اس ام اس اس ام اس smsغمگين, دانلود کتاب اس ام اس smsغمگين, دانلود کتاب موبايل اس ام اس smsغمگين, دانلود کتاب هاي اس ام اس smsغمگين, دانلود برنامه اس ام اس اس ام اس smsغمگين, , |
[ دو شنبه 11 شهريور 1392 ] [ 8:36 ] [ ali ]

آرشيو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت: